1947-00-00: |
Final Fate: Naar de binnenvaart. Ze wordt op 07-11-1947 als COR, zijnde een stalen motorschip, groot 150.607 m3 verplaatsing volgens meetbrief R12686N d.d. 21-02-1941, liggende te Vlaardingen, door C.J.A. Matthijssen, scheepsmeter te Rotterdam, voorzien van brandmerk 2294 B GRON 1947, door het inbeitelen op het achterschip aan B.B. zijde in achterkant van het herft, 9.90 m. uit hekplaat, 1.10 m. uit lengteas en 0.83 m. uit dek. ( Opm.: De oude merken betreffende de teboekstelling ten hypotheekkantore, zijnde 1490 Z GRON 1931, zijn door ingebeitelde strepen vernietigd.) Ze is dan nog steeds van N.V. Neerlandia. Het wordt dan omschreven als motorschip met vooronder, dek, 1 ruim, woonroef met stuurhuis en machinekamer w.i een 4tact 6 cyl 150 PK Bohn & Kahler dieselmotor Nr. 15997.
Op 21-03-1966 als COR, zijnde een stalen motorschip, groot 252.501 m3 verplaatsing volgens binnenmeetbrief R30153N d.d. 08-04-1966, liggende te Rotterdam, door C. van Asperen, ambtenaar bij de Scheepsmetingsdienst te Rotterdam, voorzien van hetzelfde brandmerk 2294 B GRON 1947, door het inbeitelen op het achterschip aan B.B. zijde in achterkant van de roef, 1.25 m. uit hekplaat, 1.15 m. uit lengteas en 0.94 m. uit dek. ( Opm.: Bij onderzoek zijn geen merken van teboekstelling ten hypotheekkantore of sporen daarvan aangetroffen.) Op 27.02.1969 “Elma”van Eldert van Nieuwpoort, schipper te Woerden. Op 08.03.1978 wordt de teboekstelling in het Kadaster doorgehaald |